saknar dig fast du står här mitt framför mig

Har haft en trevlig kväll med chrill, joakim & jossan. Vi kollade på bamse, gosade med kattungar och spelade neger & president. det var kuligt. Huvudvärken gömde sig någonstans en stund men jag känner allt att den ligger kvar och lurar för att hoppa fram och skapa smärta när jag minst anar det. Typ snart! suck.

Har precis pratat med en rätt så onykter David i telefon. Han borde vara här hemma i karlskoga istället och skydda mig från spöken, ET, monster och sådana läskiga saker som kommer fram när jag ska sova. ja, jag är lika rädd som en 12åring... därför, för att inte ligga i mörkret och vara allt för rädd så tänker jag dra några avsnitt på how i met your mother. otippat värre.

godnatt

Kommentarer
Postat av: Balderfride

Very interesting & professional site.

2011-08-01 @ 16:28:37
URL: http://balderfride.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0