defender

ligger i sängen och lyssnar på kristofer Åström, han är bra.

Tusen tankar far igenom huvudet hela tiden. Mest om hur folk beter sig måste jag erkänna. När man har kännt någon/några människor en längre tid och de/den helt plötsligt förändras har jag alltid tänkt att det är synd att det ska bli så, men sen kommer man på att det kankse egentligen är den personens sanna jag som kommer fram. Känns menlöst att tänka för mycket och slösa energi på något som man inte kan göra något åt. kan nog bara hoppas att vissa får en dos med vett i huvudet på något vänster och börjar tänka lite mer än de faktiskt gör.

Nu har jag fått skriva av mig lite. skulle jag fortsätta skulle jag kunna få ihop meterlånga inlägg och det hinner jag inte med. Klockan ringer trots allt om fem och en halv timme, lovely. Tycker Dave kan komma, han är bra medicin till min överarbetade hjärna när tankarna skenar iväg så som de lätt kan göra på kvällen. puss.



hoppas på en bra måndag med en arbetsdag som svichar förbi! godnatt

Kommentarer
Postat av: Patriksigrid

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2011-12-05 @ 15:03:38
URL: http://patriksigrid.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0