torsdag

Har nyss gjort en tonfisksallad med otroligt bra musik spelandes i bakgrunden. Älskar att spotify finns! Har också nyss ätit upp den till how i met your mother. Bra förmiddag!

Blev ingen träning idag då jag vaknade med en brutal huvudvärk. Tänkte att efter en alvedon kanske den går över men kollade ut genom fönstret där regnet öste ner och tänkte, - Nej, ska fan vara hemma, ligga under täcket och bara dra mig! Så det gjorde jag, fram tills ungefär två timmar sen då magen började kurra. Får träna sen, eller imorgon.

Tacos står fortfarande på schemat för kvällen och efter det ska jag tillbringa natten med David. Han åker till Göteborg imorgon, bu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0