hektiska veckan

Hej, är väl ganska oundvikligt att nämna att jag har varit ganska sådär jättedålig på att uppdatera min blogg. Det har det inte funnits tid för faktiskt. Förra veckan jobbade jag nästan ihjäl mig. Jag överlevde men det var nära ögat där på fredagskvällen. Kom iallafall hem tillsist för att sedan sova & ladda till lördagen som bjöd på bröllop, dop & fest.

Var min kusin Thomas som gifte sig. Han & Nina har fått en tredje dotter nu som de även döpte samtidigt. Det blev alltså bröllop & dop i en smäll. Var otroligt fint, jag kunde inte hålla tårarna inne så jag satt & böla och ansträngde mig mest hela tiden för att inte låta högt. Sen blev det mat & diverse spexerier, tal, mer mat, fika, mer spex osv tills på kvällen då vi valde att lämna mariestad & åka hem. Jag hann komma till Moas födelsedagsfest & drog efter det vidare med trevligt folk på statt. Bra dag, bra kväll!








Annars har jag forsatt att jobbat tills igår då jag gjorde min sista dag. Kändes otroligt befriande att gå ut därifrån samtidigt som det är lite sorgligt att inte få träffa alla bra människor varje dag längre. Blev lite kramkalas och sen raka vägen till örebro för att växla pengar. Har varit så stressigt de senaste dagarna med allt som behövs att fixas men nu är nog allt klart. Förutom att packa då......





Blev lite uppdatering på vad jag har sysslat med iallfall. Ska även skriva om hur vi har det i Thailand men det gör jag på resedagboken.se . Skriver senare vad vi heter där.


Pus&hej sålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0