Hey ya

har försökt att packa hela dagen. Som vanligt har jag dragit ut på den tills dagen före och det går inte bra måste jag erkänna. Jag får höra att jag har med mig på tok för mkt, men, jag ska ju ändå vara borta ett tag. Plus att om jag väljer bort något klädesplagg blir det ju ledsen och så kan vi ju inte ha det. Mina kläder ska vara glada.

Tror jag har fått med mig allt i klädesväg nu, ska bara klippa sönder ett par jeans så de blir shorts. Sen har vi ju typ 7e39648923 smågrejer som känns som ett måste att ha med. åh jag är så dålig på att packa.


Nu ska jag iaf umgås med fina vänner ikväll och ha det skitbra. Resten av packningen får ske imorgonbitti.



hejdå sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0