I know I'll see your face again

Igår blev det vinhäng med bra människor. Trevlig & bra kväll med lite blandade känslor. Kommer sakna mina fina otroligt mkt. Puss på er. Och på Mia som jag hann prata med i tele en sväng igår. Hon verkar har förvandlas till en göteborgare, men det gör inget. Jag gillar den dialekten. Hon skulle kunna prata danska (världens fulaste språk) och jag skulle gilla det, hoho. Saknar min Mijo.


Nu packar jag och och lyssnar på Backseat. Den är bra. Packningen går inte så bra. Det går segt men framåt. Undrar hur jag eg ska få plats med allt? Jag lämnar huset om en halvtimme. herregud. resfeber.






Nej. Ha det bäst här hemma så ska jag ha det i Thai. Byebye snöoväder och hej sol!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0