ett livstecken

jag lever faktiskt. Men inte som jag vill. Jobbar på tok för mycket känner jag. Den där idén om att bli miljonär ska jag ta tag i snarast. Måste ju finnas något sett, gäller bara att komma på vad det nu kan vara! hoho.


Iallfall så bjöd helgen på boda borg, vilket resulterade i ganska mkt skratt och lika mkt träningsvärk, iaf för min del. Otränad som aldrig förr, dags att ta tag i. Det resulterade tyvärr inte i alla stämplar men iaf 8 tror jag.

På kvällen styrde Dave fest & det var mkt trevligt. Och mer trevligheter väntade. Först på melkers, dem som jobbar där hade min mobil!!!!! iiih. min älskade mobil! Statt var för en gångs skull trevligt och väldigt kul, bortsett från några få händelser. Sen fanns ju ångesten att jag faktiskt skulle upp och jobba morgonen efter. Men det gick bra.


Ja, ni hör ju att jag lever  iaf.




Nu ska jag till jobbet och ha min kära mobil framför mig som jag alltid brukar ha. Det känns tryggt. Har haft den i mång många år men med någon mobil emellan som alltid dör. Eggy kan man lita på, sviker aldrig. Kommer till&med tillbaka när den blir bortsupen. Det kallar jag en äkta vän. puss

Kommentarer
Postat av: nikolina

jag gillar dina Paint kunskaper ;D

2010-01-12 @ 16:52:38
URL: http://nikolinanikic.blogg.se/
Postat av: sanna

haha ja jag har känsla för det! ;D

2010-01-13 @ 11:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0