inte ett dugg förvånad

Har ju som sagt hittat min mobil, hann använda den en hel dag tills den dog & nu kan jag inte hitta min laddare någonstans. Har verkligen letat överallt. Jag vet faktiskt inte om jag ska skratta eller gråta. Jag har iaf bestämt mig att på lördag ska jag köpa en ny mobil. Känns som jag sviker min käre vän eggy men det finns inte mycket att göra.


Ska snart ta bussen till jobbet och sitta framför datorn i ca 9 timmar till. Mina ögon blir snart fyrkantiga känns det som. Är iaf på hyffsat bra humör då jag suttit och kollat på design simon & thomas på Tv3play nu. Kan skratta igenom ett helt program, dem är så härliga! och sen vilket bra jobb dem har. Jag skulle älska att designa hus åt folk som verkligen uppskattade det. Vilket drömjobb! Tänk om man var med dem, Simon, Thomas & Sanna, vilket jekla team ändå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0