all the way to the edge of desire

Det känns bra att jag börjar bli lite halvtrött nu sisådär 04.00 på morgonen. Om 3 dagar vid den här tiden ringer min klocka om en timme och då är det dags för jobb. Ångest, ja!

Det som har hållit mig vaken denna natt är one tree hill. Vet inte hur många avsnitt jag har nötat, eller hur många tårar som har runnit, men nu är säsong 7 avklarad och fytusan vad bra den var! mellan varven har jag även kollat på liveklipp från Damien Rice. wow är det enda man kan säga!

Nu ska jag våga mig på att släcka lampan och sova. Är själv i huset vilket är läskigt. Är det normalt att en 20åring är livrädd och måste springa från sovrummet till toaletten för att det är för läskigt att gå? hm.



Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0