bra veckor

Dålig updatering beror på bra veckor. Bra föregående två veckor! Har bott i en jättefin stuga i sälen med mina vänner, haft strandhäng, VMhäng och mestadels erikahäng.

Igår var jag & Dave på eclipse. Hade höga förväntningar så blev liite besviken, men den var helt okej! Alltid mysigt att gå på bio! Idag däremot var den första sega dagen på länge. Har försökt att fördriva den med one tree hill. Säsong 7 är otroligt bra! därefter förgylde simon och thomas mig en timme med inredning och sköna kommentarer. Älskar de där två. "Look what you did to the överkast"... Sen har det varit VM, sytycd och nu sex and the city.



och nu ser jag att för åtta minuter sen började en ny dag. onsdag. skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0