dansabstinens

Vaknade pigg & glad när det slog mig att det är fredag idag. Är så otroligt danssugen vilket märks för så fort det kommer en låt på P3 så dansar jag fram mellan alla hyllor och plock och kommer på mig själv att det kankse skulle vara lite pinsamt om någon kom. hoho. Men nu har vi haft dansuppehåll allt för länge och det rycker i kroppen bara mina öron hör musik! Skönt att man vaknade med humöret på rätt sida efter världens jobbigaste torsdag.

Idag fyller min käre mamma år. Grattis!



Nedräkningen tills helgen fortsätter: 6 timmar & 43 minuter. Kom igeeeeen, gå fort!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahaha härligt det Sanna! Så det ska vara på jobbet ;)

2010-07-16 @ 08:54:58
URL: http://lovisabengtzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0