koh phangan

Har varit otroligt dålig på alla lägga upp thaibilderna. Slängde ju in lite från Laos för några veckor sen så gör likadant och slänger in lite bilder från ön Koh phangan som var ett otroligt fint, bra & roligt ställe att besöka.



Sammanlagt på vår resa bodde vi på ungefär 13 olika hotell tror jag. Det som vi bodde på här hette crystal bungalows och var det bästa hotellet på hela resan! Utanför vårt rum hade vi en resturang med havsutsikt och bara några meter till poolen som det också var havsutsikt ifrån. Det var även bland de billigaste hotellen, blev ungefär 50-100 kr var för oss vilket var otroligt prisvärt för det här! Vi mådde som kungar hela dagarna när vi solade & badade i poolen, beställde god mat & låg i solstolar och kollade på vackra solnedgångar!



På kvällen vid ungefär tiotiden förvandlades resturangen till bar & dansgolv. Poolparty till 5 på morgonen gjorde mig och dave skapligt bakfulla så när det omtalade halfmoon party var så var det sista vi ville att dricka. Jag ser fejkpepp ut på bilden, haha.





En morgon vaknade jag av en välbekant röst utanför vårt rum. Gick ut för att kolla om det var möjligt att jag hade rätt och visst var det så, Lisa & Tirran var där och de bodde till och med i rummet brevid, sjukt! Vi hängde, skrattade och åt gott & blandat lakrits.  På kvällarna målade vi oss i neonkroppsmålningar, drack buckets, lärde engelskmän "räven raskar över isen" på svenska vilket var otroligt roligt att lyssna på! Jag dansbattlade med en snubbe och vi gjorde masken i sanden och lärde varandra tricks, jag upptäckte hur kul det var att kullerbytta genom "the ring of fire" vilket david inte alls var lika bra på (aj). Dock var han bättre på eldhopprep!
Våra kvällar avrundades med altanhäng sjungades till bra låtar!

Koh phangan bjöd alltså på det mesta och skulle jag resa till thailand igen skulle jag inte tveka på att åka tillbaks till ön!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0