hektiska och ohektiska dagar

de flesta dagar är ohektiska. allt vill nämligen gärna samla sig på samma dag och då blir det lite mer hektiskt. har dock överlevt helgen som har varit otroligt bra och även mindre bra också.

I fredags jobbade jag rumpan av mig. men det var kul! fixade blomsterarrangemang och sådant från kl 9-17 på Sari. Därefter tog jag bussen till karlskoga och jobbade på strandkanten från 18-22.30 men båda jobben var roliga med roligt folk så jag klagar inte alls!
Var uppe med tuppen på lördagen för att fixa allt på torget i Degerfors där det var bröllopsyra. Jag & fler fick gå  jättefina klänningar från Sari och visa folket vad som gjorts. Fick jättefina komplimanger och enligt tidningen hade jag & Jonas gjort ett väldigt bra jobb, de andra också. Kul!
På kvällen festades det. Kom aldrig iväg på statt men gjorde inte så mycket kan jag känna.

Söndagen inledde jag & Dave med pizza & vm och avslutades med powerwalk och häng hos Jonas.

det var helgen det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0