söndagen

Jag & Dave vaknade lagomt sega upp efter gårdagens bravader (som jag kan skriva om senare idag när jag kanske fått tag i lite bilder) och sa hejdå till varandra eftersom han ska iväg till sin papi i några dagar. bu.

Hade en fortsatt bra söndag. Styrde mot näset där Emelie och Millan låg och stekte. Vi låg där och solade, pratade och hade det allmänt bra i någon timme. Vi tog sedan en promenad mot kilsta för att kolla på rävåsen damer. De vann med 4-0 så vi firade med millans mamma och hennes bakade kaka i solen, mysigt!

Millan och jag insåg att våra magar kurrade ändå, så vi drog till Milano och åt pizza. Bio stod på schemat men det ställde vi in och drog en filmkväll hos chrilla istället tillsammans med mer onyttigheter. gött!




Brabra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0