förra veckan

Helt plötsligt var det måndag igen och början på en helt ny vecka. En vecka som kmr bestå av mycket dans då vi har föreställningar och musikvideoinspelning. Men mer om det tar vi då, tänkte skriva och slänga in lite bilder från förra veckan istället.

I torsdags åkte vi aldrig till landet då solen strejkade och regnet föll. Så jag, Mia, Jonas & Jessen tog en tripp till örebro istället där vi besökte ikea & marieberg + 738623 inredningsaffärer som Jonas tvingade oss att gå i.
Bra dag med bra vänner.

  

I fredags så tog jag mig till stan för att bygga dansscen i folkets hus. Kände att jag kanske inte var så himla mycket till hjälp då allt var väldigt tekniskt med lampor, strålkastare och sådant där. Men monterade bort lite sådant & fixade byxor som jag lärde mig att det heter (skynken som hissas upp i taket). Sen kom Millan och hämtade mig och vi hade en spelkväll på hotellgatan med massa bra vänner där också.

 

Lördagen började med lunch på som hemma och avslutades med festligheter. Mest för att Mias man Jakob besökte karlskoga. Det började bra med balkonghängi solen hos Emelie där fler och fler folk ramlade in under kvällen. Tyvärr avslutades väl natten inte på bästa sätt då jag druckit några droppar för mkt, eller kankse några liter för mkt. Jag vet inte, det var iallafall alldeles för mkt och min söndag var hemsk... "ska aldrig mer dricka"




Puss&hej


Kommentarer
Postat av: nikolina

sv: jag vet, kämpa kämpa :) men på torsdag, ska vi gå ut och gå efter jobbet om vädret tillåter?

2010-05-18 @ 17:59:01
URL: http://nikolinanikic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0