Here comes the sun

Älskar solen! Försvinn aldrig är du snäll.
Dock känner jag inte för att ligga och pressa på altanen då vårat område är det hetaste just nu för byggjobbarna verkar det som. När det ena huset är klart börjar de på det nästa och det är bygg-gubbar överallt, dygnet runt som härjar & hammrar. Lite överdrivet kanske men det känns ungefär så. Därför ska jag snart bege mig mot solariet istället.

Har ätit melon i solen med mina älskade katter









Senare ikväll ska jag ta en promenad till kulturskolan för att äta pizza med danstjejorna och kolla på föreställningen. Nella filmade nämligen den. Ska bli kul att se!

Puss&hej


Kommentarer
Postat av: Chrill

Myyys

2010-05-26 @ 20:08:04
URL: http://duplo.blogg.se/
Postat av: sannaaaa

Jaharu det var det verkligen :)

2010-05-29 @ 13:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0