söndag kväll

Helgen har varit bra, ioförsig känns varje dag som helg just nu. Man kan tycka att det låter perfekt men jag börjar få mer & mer ångest.
I fredags sov jag hos Millan, vi spelade dataspel till sent på natten. Det var trevligt och kul. Vaknade upp lagomt halvseg i hennes soffa. Lördagen började med marknaden som besökte karlskoga. Vi hittade inte mkt mer än heliumballonger som vi köpte till carro. Vi skulle nämligen iväg och fira henne på kvällen.

Efter tacos hemma hos Dave drog vi iväg till strå där carro bor. Några öl senare tog vi taxi till statt där idolvinnaren Erik skulle sjunga. Såg inte så mkt av honom, älskar hans röst men inte hans låtar, men tror han var bra. Kvällen var i ärlighetens namn ganska halvseg men hade sina roliga stunder!


mina fina vänner. dock inte lika fin skärpa. måse laga min riktiga kamera!


denna bild var  tydligen med i NA idag. haha.


och denna..

Om lördagen var halvseg är det inget emot vad söndagen har varit. Vaknade sent och mådde inte perfekt. Jag och david impulshandlade lost säsong 4. Har även tränat med min sis. Nästa vecka ska gå i hurtighetens och nyttighetens tecken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0