Torsdag

Hej, jag är trött. Sista föreställningen gick bra igår. Bättre än den första kändes det som och kul var det! Blir glad av alla danstjejer, dem tycker jag om. Längtar redan till nästa föreställning som förhoppningsvis kommer bli bättre välförberedd!

Efteråt slet vi som djur (nästan) med att plocka undan från scenen, hissa ner lampor och skruva bort, bära tyngder och knyta skynken. Inte så lite jobb att bygga scen, herregud.



Idag fyller min käre syster år, så jag & Dave drar snart mot stan för att köpa present till henne. Senare blir det dans på kulturskolan och tillsist lite kalas här hemma för födelsedagsbarnet!


Ha en bra dag, puss&hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0