valborg

valborg firade jag tillsammans med mina vännor Empa, Mary & Nicko i Empas lägenhet. Det blev en hård kväll vilket känns idag då jag fortfarande är full tror jag och är mörbultad med fina blåmärken. Efter många, många, stora glas vin blev vi liiite runda om fötterna och knallade vidare till Jimmy. Där befann sig ett gäng ganska berusade och jobbiga killar. Det låg krossat glas på golvet och toalettlampan funkade icke. Vi stack.

Då kom den stora frågan, hur kommer vi till statt? Det löste Nicko och Mary. Eftersom vi är lata men samtidigt ekonomiska resulterade det i liftning. Bror hette våran chaufför. Vi är skyldiga honom en lift när han någon gång får för sig att lifta kom vi överens om.

På statt röjjde vi som aldrig förr, längst fram till ett band som heter Billy. De spelade gyllene tidercovers.... Därav mina blåmärken.

Efter en ganska galen kväll kan jag känna att det aldrig har varit skönare med en dusch, tacos & sex and the city!Men ikväll går vi påt igen. jag vill också tillägga att jag älskar mina vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0