vettiga saker

Förstår inte hur folk hinner med att jobba. Jag är sjukt stressad dagarna i ända och då är jag arbetslös.

Som idag t.ex, då jag först vaknade, kollade två lostavsnitt med Dave, mötte Millan & Mia på stan där vi provade massa bikinis som as usual ser fina ut när de hänger där på väggen men som ser förjävliga ut på. Vi lunchade på som hemma också. Sedan gick jag till solariet för att bättra på min hudfärg, promenerade hem med P3 i öronen och fnissade till humorsketcher, städade mitt rum, duschade, åkte till Jonas för att bli bjuden på helt underbart god mat och läsa lantliv, ta en hurtpromenad tillsammans med fina vänner då vi har ångest över chokladmoussen vi precis hävde i oss, kolla på skräckfilm och höra jonas säga varannan minut "men ååååååååååh alla människor i skräckfilmer är så jävla dumma i huvudet", "men släääääääck då för fan, men släck då, slääääääck, släck dååååååå -de släcker efter 10 min- men jävligt trevligt att ni kom på det nu" och "jag skulle klara mig så jävla bra i skräckfilmer!" Fast vi alla vet att han skulle springa runt och gallskrika som en rädd liten 3åring.....

   

Iallafall, har kommit fram till att mitt liv inte har tid för jobb när jag har massa annat vettigt för mig. Det är därför jag ska bli miljonär.

Har även insett att jag har en liten kärlek till klockor. Gammeldags ska de va! Så otroligt snyggt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0