You're the storm


Den här måndagen har börjat bra och bara fortsatt så också.

Jag & Dave fixade mat som vi åt ute på altanen i solen, spelade fotboll på baksidan & drog till lunedet för att ta en promenad i skogen. Jag ville hälsa på åsnan och alla djur som bor där men det fick jag inte.


En kväll i Lunedet förra sommaren


Vid fem tiden mötte jag Emelie och gick mot karlbergskolan för genrep i deras gympasal. Istället för andra danstjejer möttes vi av små innebandypojkar som sa att dem skulle vara där. Nej sa jag & emelie bestämt, men ringde Nella för att försäkra oss. Och det var tydligen genrep imorgon... Så vi gick iväg med svansen mellan bena.
Tog en promenad hem då men väl hemma blev jag rastlös på en gång så tog en joggingrunda i det underbara vädret. Så himla härligt, kändes och luktade sommar! Efter det agerade jag städare och ser fram emot att lägga mig i mina nya sängkläder senare. Började kolla på Sex and the city dokumentären om den nya filmen som kommer på bio nu i veckan men den avslöjade så mycket tyckte jag.

Nej, nu blir det film. Vicky Cristina Barcelona



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0