22 oktober

Är nyss hemkommen från Dave. Jag var assnäll när jag helt frivilligt erbjöd mig att skrapa/borsta av bilen medan han åt frukost. Tyckte för första gången på några år att första snön var mysig. Finns dock delade meningar om den här snön såg jag på facebook, serri, 23794693 statusuppdateringar "snöö". jaja.

Ska ge mig ut på en promenad och försöka att inte halka omkull någonstans. det skulle ju vara pinigt. Sen ska jag lägga mig i ett solarium och låtsas att jag är i Thailand i 20 minuter.

   

Bilder från gårdagens promenad. Har bara en usel mobilkamera men kan inte låta bli att ta bilder när det är så fint. Dock så gör bilderna ingen som helst rättvisa till hur det ser ut egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0