frrrrredag

På min PW förut idag provade jag på lite jogging i slutet. Bara för att se ungefär vart jag står i kondis. Var helt slut efter 5 minuter.... Har alltså ett nytt mål och det är att jobba på konditionen som är pinsamt dålig. Blev påhoppad av en lös hund som sprang rakt emot mig på udden också, fy. Är inte hundrädd men man vet ju aldrig med hundar som man inte känner. Tycker det är lite obehagligt. Som tur var så var den här vovven bara lite busig.

Jag & Dave ska snart iväg till Tim & Hannah och spela tvspel & äta pizza (är ju faktiskt fredag). Bra fredagschill.



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Har du tänkt på hur lik du är Minnah i Idol? Helt sjuuukt är det... Tänker typ alltid att det är du som är med i Idol, men så är ju inte fallet.. Eller? ;) haha

2010-10-23 @ 15:27:34
URL: http://lovisabengtzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0