tisdag

Idag tog jag, Erika & Nicko en tripp till örebro där vi lunchade och gick i alla stans affärer. Hittade inte någonting, inte när vi åkte till Mareberg och plöjde alla affärer heller. För att inte komma hem helt tomhänt köpte jag två ansiktsmasker från H&M. Använde nyss en som luktar choklad. mmmm.

nu: sex and the city. dissar fotbollen faktiskt. alltid när Samantha säger klockrena saker vill jag smsa empa om citaten. hon förstår precis vad jag menar då och skrattar lika mkt som jag. plus att hon är väldigt bra på att härma henne. nu sitter jag och ler. jag kan verkligen inte tröttna på serien!

 

kolla föressten vilken fin lykta jag köpte på vita rum i helgen. Den passar perfekt i min drömlägenhet som jag har målat upp i huvudet.


Kommentarer
Postat av: Sabina

jätte fin sanna:)

2010-10-13 @ 10:23:02
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/
Postat av: sanni

tack :D

2010-10-13 @ 17:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0