goooood times

Idag vaknade jag & Dave upp till en fin dag så jag ville verkligen trotsa min förkylning vilket jag verkligen gjorde. Vi;

gick på stan & åt clubtoast på som hemma.

köpte tandborstar på willys.

gick promenix  vid näset.

skjutsade hans mami till degerfors.

åkte kosia hem och jag lurade honom att det fanns kameler där. Och han säger att jag är den lättluraste människan på jorden? moha!

Annars har jag firat min farfar ikväll, ätit alldeles för mycket fika & dansat modern dans med bästaste nella & dansvännor.



Nu har jag två helt nya avsnitt från One tree hill att se. Säsong åtta har börjat. yyyyyeeeeyyyyY!
och, såg igår första avsnittet på säsong 6 på  how i met your mother som också dragit igång i usa nu. = glad sanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0