sjukling

Har haft glädjen att åka på en monsterförkylning.. känns som att huvudet kommer att sprängas när som helst. Undrar vad rekordet i nysningar på en dag kan vara för det kommer jag ju lätt att slå! Har bäddat ner mig under filtar i soffan framför nyhetsmorgon med menthol nässpray & té.

Igår umgicks jag med mill & mary och åt ost, kex & vindruvor. Vi sappade mellan valvaka och andra program. Det var trevligt. Men orkar inte kommentera någonting kring valet...  Jag tyckte iallafall att det var kul att rösta för första gången. Jag kände mig vuxen.

Nu ska jag fly till new york. Mina kompisar i how i met your mother väntar. Måste få min dos av goa Marshall. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0