veckan

en liten sammanfattning av vad jag har hållt på med de senaste dagarna.

I söndags var vi ett gäng som skulle prova på ridning. Det var kul, jättekul till&med. Småläskigt såklart, men tycker vi alla var så duktiga så. Ett tips är att inte gallopera med en häst och ha lackleggins. Stor miss av mig. Men det gick bra ändå!

I Veckan har jag dansat vilket har varit så himla kul. Är så glad att jag fortfarande gör det och att jag fortfarande mår så bra av det. Det är som terapi för själen. Jag har hängt med millan på stan. Planerat inför framtiden lite mer. Var i örebro med världens bästa dave igår. Har varit på toy story tre i 3D. Jag & barnen satt och skrattade ikapp. Den var bra. Och lördagens planer är inte riktigt helt beastämda än. Men det ser ut att bli örebro och teddy bears!

Var väl det mesta. Så nu vet ni vad jag har sysslat med. Känns bra att ha mobil igen nu med för första gången på länge. Har varit så van att inte ta med den någonstans så måste bara bli bra på det igen!

puss&hej


Kommentarer
Postat av: Askrachel

Great idea make it site. Thank you.

2011-06-16 @ 08:48:22
URL: http://askrachel.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0