yellow

Idag har jag klippt av mig ca 12 cm hår. Var rätt orolig inför detta men nu efteråt känns det bra. De tokslitna topparna skulle bort och nu känns håret mycket friskare! skönt.

Kvällen bjöd på mat i örebro med mina vänner. Spansk resturang med god mat. Efter det gick vi på bio, grown ups. Ganska fnissig med inte sådär asbra. På vägen hem fick jag inta bagageluckan då vi var en för mycket. Som tur var åkte vi combi. Var ganska mysigt att ligga och kolla upp på en otroligt stjärnklar himmel som det är inatt! Så himla fint!


Look at the stars, Look how they shine for you
And everything you do, Yeah they were all yellow,
I came along I wrote a song for you
And all the things you do And it was called yellow
So then I took my turn
Oh all the things I've done And it was all yellow
Your skin Oh yeah your skin and bones
Turn into something beautiful
D'you know you know I love you so
You know I love you so

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0