12.30

Hejhejhallå! Har faktiskt hunnit med ett och annat under den ouppdaterade tiden. T.ex. så har jag dansat på en tjejkväll på stan, rensat ut hela personalrummet och besökt tippen, skrivit lägenhetskontrakt (flyttar om två veckor!!!), jobbat, hängt med vännor & hängt med dave på stan och i alla affärer vår lille stad har att erbjuda. Min shoppingsjäl grät blod efter allt fint som den ville införskaffa men jag var hård mot mig själv. Och så har jag faktiskt jobbat ännu lite mer också. Likadant imorse så ringde klockan i vanlig ordning klockan åtta. Körde några timmar och nu är jag en trött tjej så nu ska jag och min pussnutte till katt sova lite. Ikväll vet jag inte alls vad som händer och sker. Det återstår att se! Pusss

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0