det är bara repetition, repetition, repetition jämt.

Idag har jag jobbat. Idag har jag ringt Anders (hyresvärd) och bestämt tid för att skriva på kontrakt. Idag kom ciao ciaopersonalen in och gav mig en matlåda vilket förstör mitt numer hälsosamma liv (som jag har haft i två dagar). Idag lyssnar jag på those dancing days nya och på min gamle gode paolo nutini (som inte är så gammal men). Det var länge sen jag gjorde det, tycker om honom. Idag dricker jag Bonaqua citron men anser att mitt sodastreamade vatten med pressad citron i är godare. Idag ska jag ta en promenad till kulturskolan för att dansa modernt. Kan behövas. Nella gör fantastiska koreografier. Jag beundrar henne så himla mycket. Världens bästa Nella! Tillsist ska jag bege mig hem till David där vi ska se senaste How I met your mother.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0