fredag & lördag

Nu äre helg men då jag jobbar mkt helg nu för tiden så känner jag inte av det lika mkt längre. Förutom på kvällarna då. Igår tyckte jag & Nicko det var på tiden att ses, så det gjorde vi. Efter lite fix & mat drog vi & vinboxen till Simon på torget som styrde lite häng. Cider på break hann vi också med innan det var dags att bege sig hemmåt. Mycket mycket trevlig kväll! Inte lika trevligt var det när klockan ringde vid sju imorse. Men efter en dusch förvandlades jag från död till halvdöd och efter några glas vatten började det gå mer & mer åt rätt håll.

Jobbade dock inte så länge idag vilket var skönt! Och nu är jag ledig tills på måndag eftermiddag, lyx!
Ikväll ska jag hänga med världens bästa kille. Det ni! inte alla som får göra det. I väntan på att han ska komma hem från fotbollsmatch tänkte jag kolla gårdagens big brother men såg då till min förtvivlan att det avsnittet inte funkade. fyfan. Då blire några avsnitt av pretty little liars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0