inte ett tidsfördriv att dö för, men det funkar

efter en dusch upptäckte jag att det var elva myggbett jag fick igår. Det är så härligt så. Och fint också. Så nu vet ni det. Ska dra och jobba om ett tag men kan inte bestämma mig vad jag ska göra för mat innan. Efter jobbet åker jag direkt till dansen och jag riktigt känner hur stressad jag kommer att vara då. Därför sitter jag och tar det lugnt nu innan stresset börjar.

Jag vill ha en iphone. Det enda jag gör när jag hänger med folk som har denna fantastiskt coola mobil är att spela doodle jump, angry birds eller massa idiottest i alla dess former. Därför ska jag skaffa mig en sån där, så att jag kan roa mig själv när andra inte gört!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0