style by tyra

Lite krångel även på ännu en beställning fick jag reda på idag via mail. Hennes mail gjorde mig dock glad ändå även fast det krånglade. Vilka trevliga människor som löser allt åt mig med mina beställningar jämt!

Jag har nu försökt att ringa dig två gånger utan svar. Det är nämligen såhär, att när vi bytte sajt så har det flyttats över produkter som vi inte längre har kvar. Ring Rund Blåsten kan jag tyvärr inte skicka till dig då vi inte har den kvar. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta men självklart ska vi kompensera detta och jag kommer att skicka ett presentkort till dig på det dubbla :) Ha en bra dag! MVH Angelica!

Hade alltså varit inne och beställt smycken på stylebytyra.se men nu kan jag ju istället beställa för det dubbla. Grrrreat!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0