22.02

förlåt ni som läser att min blogg är jordens tråkigaste just nu. Kan inte liva upp det med bra bilder heller för som vanligt har jag ju tappat bort någonting. Just Nu är det min kamerasladd som har gömt sig. Dock så har min kameraladdare gått sönder också. Så bilder från internet eller cambilder är det som gäller just nu. sorrrry. Har inte heller någon inspiration eller så himla mycket ork att skriva intressanta inlägg. Men vänta någon månad så ska jag ta & rycka upp mig!

Nu har jag duschat, kokat upp mjölk som blev till varm oboy & ska lägga mig och läsa vilket jag inte gjort på länge! I birist på bilder slänger jag upp lite bilder på mig & sis för att hon är så gooo.

 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0