22.43

Blev som sagt jobb förut idag, eller njae, Hanna hade med sin lille son som jag mer var barnvakt åt i butiken. Vi lekte med djur som bajsade när man klämde på dem, målade hajar som hade munnarna fulla av blod & sådant där kuligt. Efter jobbet joinade jag Mary, Millan & sköna Emma som förfestade. Jag höll mig mer på den lugna sidan då det blir jobb för mig imorgon med.

Kom att tänka på hur bra det måste gå med strumpbyxförsäljningen här i världen. Typ alla mina vännor och jag själv måste köpa nya varje gång man ska klä upp sig. Dem går ju sönder så läskigt lätt. Jag kan inte ens sätta på mig mina egna längre pga av mina naglar. Vill inte veta hur mycket pengar jag har lagt ut på strumpbyxor i mina dar...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0