jobbspöken

jag tror att det spökar på jobbet. Läskigt men sant! Idag hände nämligen detta;

1. Vår andelslapp som vi la på bänken försvann helt plötsligt. Efter två timmars letande hittade vi lappen borta vid alla paket? say whaaaat

2. Jag sitter och läser tidningen i min ro när det helt plötsligt ramlar ner ett paket från hyllan precis där lappen låg.

3. Skärmsläckaren på svenska spelmaskinen gick igång av sig själv vilket den aldrig gör om man inte trycker på touchen.

Vet alltså inte vad jag ska tro. Behöver jag vara rädd? En annan konstig sak är att varje eftermiddag precis halv 3 svartnar tvn & det står ingen signal, men sen efter en kvart kommer den igång igen. weard. När jag jobbade på kundtjänst förut var det så för en man och det visade sig efter ett halvår att det var en färja som åkte förbi och störde signalen från parabolen till sateliten exakt samma tid varje dag. Dock känns ju inte det så troligt i det här läget. Det är ett mysterium!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0