måndagsbarn

hejhejhej! Den här rubriken har jag haft många måndagar men jag är sämst i världen på att komma på rubriker. Idag är det ju alla hjärtans dag och jag vaknade av att min fina kille (mojje) hoppade upp i sängen och pussade på mig, myspys. Ska pussas med min andra kille senare ikväll. Frulle till min tredje kille Damien Rice nu. hihi. Puss på er, ha en bra dag!



PS. Ronja, nu ligger du och sussar så sött och jag tänkte göra frukost till dig dagen till ära men insåg nu när jag kollar på klockan att jag inte kommer att hinna det. Men det är tanken som räknas och nu vet du ju vad jag tänkte! Du får någon annan dag när du minst anar det, PUSS. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0