onsdag

jobb 10 till 18 och sen dans halv 8 till kvart över nio. Bra då flyger onsdagen förbi, den är inget att ha ändå. Här kör vi inte på carpe diem.

Påtal om carpe diem har jag bannlyst allt som har med det att göra i mitt framtida hem. Eller ja, mitt nuvarande också. Tavlor osv. en aning uttjatat. Och när vi ändå är på det spåret så finns det fler saker som aldrig någonsin skulle få pryda mina väggar och det är tavlor över en stad t.ex. New York. En bild på höghusen, gula taxibilar och sånt där. Usch det ryser i mig av bara tanken.

Så nu vet ni det! Nu ska jag föna håret och knalla iväg till jobbet och alla spelsugna människor, puss&hej!

 


Kommentarer
Postat av: Collin

(Hoppas inte Adil läser detta...)



:)

2011-02-09 @ 23:18:18
URL: http://duplo.blogg.se/
Postat av: sannnnna

haha! :D

2011-02-10 @ 09:31:56
Postat av: lidA

Jag har läst. Och jag gillar mina tavlor. :) Sanna kommer dock aldrig mer in i min lya igen...

2011-02-10 @ 17:19:01
Postat av: sannny

haha :D har isåfall ett flertal kompisar som jag inte får komma hem till.. förlåt adil & din tavla!

2011-02-10 @ 18:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0