onsdag

Dagen började väldigt bra med att Erika, som var hemma en sväng i karlskoga, & jag tog med oss hundarna till näset. Med filten på bänken, kaffe i handen och solen värmandes på oss kan man inte säga annat än att det var en perfekt start på dagen! Efter det gjorde jag mig beredd på jobb. Första dagen på affärn gick bra. Hade tre olika spelkassor att lära mig och folk som kom in med det ena & det andra som skulle scannas, hämtas ut, ta in, lalala... Blev alltså rätt mycket att ta in men det var kul!

Nu ska jag snart iväg för att dansa lite modernt. Ska bli så himla himla himla skönt! Därefter väntar en gosig valp och en gosig Dave. Gosigt det!





Kommentarer
Postat av: sabina

Vart är det du jobbar Sanna =)?

2011-02-04 @ 06:30:21
URL: http://ssabinaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0