a trouble weighs a ton

morgonen började inte med att jag föll i trappan idag. istället under natten hade jag blivit magsjuk så kan nästan säga att jag hellre ramlar i en trapp än att springa till toan hela natten/morgonen. Fick stanna hemma idag men tror dock inte att det är vinterkräksjukan jag har dragit på mig för har mått relativt bra sen i förmiddags. Var nog bara en jobbig engångsgrej tror jag.

Drömmer mardrömmar hela tiden & sådant också. Jobbig vecka men imorgon är det helg och mår jag bra finns det vissa höjdpunkter inplanerade. Har ett spännande möte på söndag också!

Nej, ge mig sommar, sol & glädje istället för mörker, kyla & snö.


Kommentarer
Postat av: sandra

hoppas du skapar ny söndagsångest idag snygging! :D

2011-01-29 @ 19:47:35
URL: http://sandraekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0