filmdag

Tre filmer idag, typ ungefär vad jag brukar se på en månad. Som de flesta vet är jag mer serietypen, gillar när man följer människor i serier och "lär känna dem".  Iallfall så ska jag nog kanske börja catcha up alla filmer jag missat tror jag.


 Såg först äntligen where the wild things are som jag har tänkt att se bra länge nu. Den var bra, vill också ha en fluffig wild thing att gosa med.


Sen blev det easy A, en såndär amerikansk komedi proppad med förutsägbar drama, dock känner man ibland att det är precis vad mann behöver se när man har ett ganska dramafritt liv själv.

 
Tillsist nu ska jag se the last song som ska vara ganska sorglig har jag uppfattat det som. Fram med näsdukarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0