Helgen

Tänkte att jag skulle skriva lite smått om helgen.

fredag, var med Hannyh och såg filmen dinner for schmucks. den var fnissig & lite pinig men helt okej bra. Igår (lördag) blev det fest med Empa, Hannah & lite annat folk. For iväg en sväng till Jessen innan statt också där det blev några mer glas vin. Statt då, det kändes som att det var många som ville återuppleva det gamla stället för det var ganska smockat med folk. Jag hade en otroligt bra kväll/natt och vill tacka alla inblanade som bidrog till min träningsvärk i magen idag av allt skratt! är man otränad då om man får det när man skrattar föresten?

Idag har jag hunnit med en liten arbetsintervju som jag tyckte gick bra & dans i några timmar på kulturskolan. Emma hade slängt ihop koreografier tills på fredag då vi är några som dansar lite i ett projektarbete med Stevie Wondermusik i Örebro. kan inte ens urtycka mig i ord hur kul det var, fantastiskt!




nu blire dusch & ansiktsmask
hejrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0