öret och så

Idag har jag varit i Öret med Erika. Vi shoppade, åt kräftbaguette, shoppade lite mer, sprang på Olle, Linnea & Daniel från idol, shoppade lite mer och åkte sen hem. Nu befinner jag mig hos Dave. Vi har busat med Folke, ätit tacos & kollat på Fredrik & Filips årskrönika som var väldigt fnissigt med roliga klipp osv.

Ska skryta med att jag har ridit häst igår också. Och här pratar vi inte ponny, detta är jättar till hästar. Blir skakig i bena bara av att se upp på dem och får svindel så fort jag sätter mig. Men jag överlevde!

En sista sak tänkte jag också nämna. Serien the walking dead ska man inte se innan läggdags, och inte själv heller för den delen. Dock en väldigt bra och spännande serie! Sitter på helspänn hela tiden. Dåligt bara när man sover ensam hemma och inte ens vågar gå på toa, fast det vågar ju typ aldrig annars heller när det är mörkt.. Iallafall, jäkligt bra serie! (dock väldigt vidrig också)



tjarrrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0