söndag

Efter att ha träffat Erik & Nicko en sväng igår, ätit deras väldigt goda tacogratäng & kollat kick ass så intog jag & Dave soffläge hemma hos honom för att se de sista avsnitten på the walking dead. Det hela resulterade i att jag låg dödsrädd hela natten, varenda litet knak i huset eller regndroppe på fönstret jag hörde satte jag mig upp och greps av panik av typ. Det hela slutade med att jag inte kunde somna förens klockan fem på morgonen... Haha.

Idag har jag & mamma storhandlat på ica maxi. Jag ska äta tacochips med guacamole & cola till cougar town & desperate housewives och inte göra ett dugg annat!

 
Serienörden

För mamma är det enligt henne själv katastofernas katastrof att det inte fanns tulpaner på Ica maxi. För mig är det när det senaste one tree hillavsnittet aldrig vill komma.


Kommentarer
Postat av: sandra

men shit va söta bilder!!

2011-01-09 @ 21:56:48
URL: http://sandraekarlsson.blogg.se/
Postat av: saan

haha thanks sandrew!

2011-01-10 @ 00:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0