söndag

Gårkvällen var dyngbra! Hos Emelie blev det vin, dans, allsång, skratt & mer vin. Egentligen skulle vi dra till folkets hus källare men vi drog direkt till NS. Har ingen aning varför men jag & Mill drog ut klockan tjugo i ett tror jag och hamnade på mr James? haha. Jaja, vi hade kul! Mötte upp David & Nord som hade haft chillkväll och pratade väl sönder deras öron lite tror jag. Har inga bilder att slänga in från igår, dem ligger på emelies mobil och det kanske är bäst om dem stannar där!

Idag blev det tidig uppgång då Dave skulle till Degerfors och spela cup. Jag drog hem och åt tacos till frukost. Idag börjar säsong två på solsidan. Hoppas den är lika rolig som säsong ett!



Kollar på nyhetsmorgon på fyran nu där en kvinna skrapar triss i TV. Kul för henne då..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0