lista

Har tråkigt och tänkte roa mig själv med att göra en lista (som jag snodde av en snygg bloggerska men kmr icke ihåg vad hon hette). tänkte eftersom ni säkert är dödsnyfikna på onödig fakta om mig! eller mest bara för att jag har så jekla tråkigt!

1. Hur gammal är du om fem år? tjugofem och ett halvt

2. Vem var den sista du träffade? papi

3. Hur lång är du? 172 tror jag

4. Vilken var den senaste film du sett? king kong
 
5. Vem ringde du senast? millis

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "ja det ska jag :D" till Hannah. Skulle äta tårta åt henne.

7. Vad är dagens planer? Det är ju natt nu men morgondagens planer är promenad, sola & bio än sålänge.

 8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på vem det är till. Vissa ringer jag hellre, vissa smsar jag hellre.

 9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta

 10. När såg du senast din mamma? ungefär en halvtimme sen

 11. Vilken ögonfärg har du? grönbruna

12. När vaknade du idag? 09.00

15. Vilken plats föredrar du minst? en plats långt bak i en lång kö. eller typ bakom en lång snubbe på bio. finns många platser jag inte är så förtjust i.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? i ett aslyxigt miljonärhus med 10 toaletter och 5 pooler. please.

17. Vad skrämde dig som barn? ET! han skrämmer mig dock än...

18. Vem fick dig att skratta senast? Dave på coop förut. Han & jag har jordens sämsta humor ihop men det är väl tur att vi har lika dålig då. eller, bästa kanske jag ska säga.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? ja. eller om jag fattar frågan rätt. Dock önskar jag att jag hade den fetaste samlingen och den snyggaste spelaren i mitt framtida miljonärhem. Skulle vara rätt nice.

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar. gillar dock stationära bättre av någon anledning.
 
21. Sover du med eller utan kläder på dig? aldrig helt språngande näck. 

22. Hur många kuddar har du i sängen? fyra

23. Hur många landskap har du bott i? två

24. Har du någon gång spytt på fyllan? ehhhhhh neeee?! okejdå, jo. några ggr....

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? shoes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0