dreamcatcher

idag kan jag konstatera något som jag egentligen konstaterade för länge sen. Min drömfångare är inte mycket till hjälp. Från början fick jag den av mamma när jag var lite yngre. Jag har alltid drömt mycket mardrömmar i mitt liv, vissa perioder kan de vara de enda drömmarna jag drömmer. Och det är ju inte kul. Men nu har jag den mest för att jag tycker att det är himla fint. Vill köpa en större, vit med massor av fjädrar på.



Annars sitter jag i min säng och dricker proviva. Vaknade upp i ren panik, tvärsäker på att jag sovit till klockan ett. Var verkligen så himla säker på att klockan var just 13.00. Kändes lite skönare när hon då egentligen bara var 07.30. Nu ska jag lyssna på bästaste morgonpasset en stund. Puss&hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0