helgen och så

Fredagen spenderades först på jobbet där både jag & Hanna kämpade igenom arbetsdagen & vår bakfylla. Mycket pepsi och räkmacka från bageriet hjälpte till lite åt rätt håll. Sen var ju jag & Dave på lägenhetsvisning. Jag var nervös att den skulle vara asful men tycket faktiskt att den var riktigt fin! Vi ska ha den och vi flyttar om en månad. Jag är så himla glad! Avslutade en bra dag med Millan & Mary & big brother.

Lördagens jobbtimmar flög förbi och efter det var det dags för födelsedagsfest hos Emelie. Vin, eart hour, dans & sådant. Nightshift var faktiskt så jekla kul! Blev en sen natt och efter att ha ställt om klockan till sommartid blev det inte många timmars sömn för mig innan jobb.

Idag har jag också jobbat. Jobbar ihäl mig tror jag. Dock såg Hanna hur trött jag var så hon skickade hem mig. Det var snällt tycker ja! Och nu är jag ledig i två dagar. Oj vad jag ska njuta!


för att inte skrämma er med hur jag ser ut nu tar jag en bild från i lördags.
puss


Kommentarer
Postat av: nikolina

åh va roligt för er :) vart ligger lägenheten?

2011-04-04 @ 12:26:04
URL: http://nikolinanikic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0