humörsvängningar när de är som bäst

Glad, ledsen, arg som fan, irriterad, kär, glad, ledsen, arg. Typ så. Humörsvängningar, ni vet hur de funkar. Jag vet verkligen hur de funkar... Mest är jag glad men det finns en grej som gör mig så hiiiiiiiiiiimla arg men som nästan mest egentligen är så skrattretande samtidigt så jag inte orkar vara arg.

En grej som gör mig glad är att jag är ledig hela förmiddagen imorgon. Ska vara effektiv då och få massa saker gjorda hade jag tänkt. Just det, en till grej som gör mig glad är att jag & Dave ska på lägenhetsvisning i veckan, troligtvis. På tiden kan jag tycka. Ser mycket fram emot det! Så ni ser, mest är jag glad faktiskt.

  

skulle också bli glad om det var i ungefär det här stuket men med lite inspiration och sådant kan man nog få till det ganska bra ändå! pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0