lend me your eyes I can change what you see. but your soul you must keep, totally free

agerar värlens snällaste syster. Gör ett tal till nationella i svenska åt henne för hon har huvudvärk. Men det är rätt kul tycker jag faktiskt.

Har som vanligt inget direkt vettigt att skriva, tänkte bara fördriva tiden lite.
Känns som jag har så mycket jag skulle vilja skriva av mig. Men sådant kan lätt missuppfattas och så och det vill vi ju inte. Därför får det stanna inne i mitt lilla huvud som börjar bli ganska fullt på just sådant.

Yeye. Pussss


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Vi får ta ngn dag och öppna våra skallar för varann.

2011-03-28 @ 22:29:00
URL: http://duplo.blogg.se/
Postat av: sanna

Ja det tycker jag låter som en bra plan!

2011-03-29 @ 09:29:54
Postat av: Christoffer

Gooodie!

2011-03-29 @ 13:41:14
URL: http://duplo.blogg.se/
Postat av: sanna

:)

2011-03-29 @ 18:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0